loading...
تفریح کده
1375 بازدید : 422 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير

خلاصه اي از مطلب :

هفته گذشته سالومه سيدنيا با عباراتي زشت احسان عليخاني را مورد توهين قرار داد در پي اين توهين کاربران ايراني به صفحه شخصي اين مجري ماهواره اي حمله کرده و احسان عليخاني را مورد حمايت قرار دادند. ]]>


ادامه اين مطلب : حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” + عکس - نمناک

احسان عليخاني و ماه عسل احسان عليخاني و ماه عسل94 و عکس احسان عليخاني و حواشي احسان عليخاني را ... حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير.

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير - نمناک

هفته گذشته سالومه سيدنيا با عباراتي زشت احسان عليخاني را مورد توهين قرار داد در پي اين توهين کاربران ايراني به صفحه شخصي اين مجري ماهواره اي حمله کرده و احسان ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير

1 روز پيش ... تصاوير براي حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخانيگزارش تصاوير 23 دقيقه قبل 27 دقيقه قبل 1 ساعت قبل 3 روز پيش 5 روز پيش 6 ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير - نمناک ...

حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير - هفته گذشته سالومه سيدنيا با عباراتي زشت احسان عليخاني را مورد توهين قرار داد در پي اين توهين ...

آدرس : کليک کنيد
توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! - سيمرغ

4 روز پيش ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان .... نوزدهمين برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان با اجراي احسان عليخاني انجام شد، ...

آدرس : کليک کنيد
توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ ...

توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ عليخاني روي آنتن زنده ... زمان مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد. ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي ... پس از گذشت چند ساعت به علت هجوم کاربران و فحاشي آن ها در پست اين مجري ...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري «من و تو» به احسان عليخاني صبح يکشنبه 14 تير 94 ...

2 روز پيش ... يکي از مجريان شبکه ماهواره‌اي من‌‌وتو با حمله به احسان عليخاني، وي را با ... زمان مي تواند چهره مديران شايعه‌ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد. ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ... 7 ساعت پيش حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از ماه عسل+ تصاوير.

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” + عکس | فان لايف

3 روز پيش ... توهين به احسان عليخاني در شبکه‌هاي ماهواره‌اي +عکس – وبگردي ... از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با عباراتي زشت و بي … ..... امامي کاشاني:تشيعي که به خلفا توهين مي? کند تشيع انگليسي است/مذاکره کنندگان از اصول عقب نمي .... فيس نما هک شد/ اطلاعات ? ميليون کاربر ايراني به سرقت رفت!

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني + تصاوير

4 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه ... هفته گذشته "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با ..... علي دايي و تيم مذاکراه کننده + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تصاوير/ حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از ...

8 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، ?. ... اهداف روز جهاني قدس در عملکرد تيم مذاکره کننده متجلي شده است ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان ...

19 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، از احسان عليخاني حمايت کردند. به گزارش سرويس ... تصوير امنيتي. کد امنيتي تصوير بالا را در کادر وارد کنيد ... دستور اکيد مديران صدا و سيما به تهيه کنندگان: هيچکس درباره صلح امام حسن چيزي نگويد.

آدرس : کليک کنيد
توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! بازديد - مرکز عکس

5 روز پيش ... چند روز پيش "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... من و تو به وي مي ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - دانلود ويديو فحاشي سالومه به احسان عليخاني اپارات | جستجو |

24 ژوئن 2015 ... توهين زشت سالومه من و تو به احسان علي خاني ! ... دارد و روزانه شاهد بيشمار کاربر بازديد کننده از ان هستيم شما در وب سايت اپارات قادر به ايجاد کانال شخصي ..... از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي .

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس - تبادل لينک ...

4 روز پيش ... ? روز پيش – ? days ago – توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! ... سيدنيا” يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با عباراتي .... و با تيکه هاي که به شرکت کنندگان ميندازه و سوتي هايي که ازشون … ..... بيشتر کاربران با ديدن اين عکس و متن زير آن کامنت هاي اغلب خشم آلودي درج کردند و اينکه ...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي و توهين مجري شبکه من و تو به احسان عليخاني - پارسينه

1 روز پيش ... مجري يکي از شبکه هاي ماهواره اي فارسي زبان رو به مجري برنامه «ماه عسل» به وي توهين کرد!

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس - سايت تخصصي ...

5 روز پيش ... توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني + تصاوير

4 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه ... هفته گذشته "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با ..... علي دايي و تيم مذاکراه کننده + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تصاوير/ حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از ...

8 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، ?. ... اهداف روز جهاني قدس در عملکرد تيم مذاکره کننده متجلي شده است ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان ...

19 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، از احسان عليخاني حمايت کردند. به گزارش سرويس ... تصوير امنيتي. کد امنيتي تصوير بالا را در کادر وارد کنيد ... دستور اکيد مديران صدا و سيما به تهيه کنندگان: هيچکس درباره صلح امام حسن چيزي نگويد.

آدرس : کليک کنيد
توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! بازديد - مرکز عکس

5 روز پيش ... چند روز پيش "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... من و تو به وي مي ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - دانلود ويديو فحاشي سالومه به احسان عليخاني اپارات | جستجو |

24 ژوئن 2015 ... توهين زشت سالومه من و تو به احسان علي خاني ! ... دارد و روزانه شاهد بيشمار کاربر بازديد کننده از ان هستيم شما در وب سايت اپارات قادر به ايجاد کانال شخصي ..... از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي .

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس - تبادل لينک ...

4 روز پيش ... ? روز پيش – ? days ago – توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! ... سيدنيا” يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با عباراتي .... و با تيکه هاي که به شرکت کنندگان ميندازه و سوتي هايي که ازشون … ..... بيشتر کاربران با ديدن اين عکس و متن زير آن کامنت هاي اغلب خشم آلودي درج کردند و اينکه ...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي و توهين مجري شبکه من و تو به احسان عليخاني - پارسينه

1 روز پيش ... مجري يکي از شبکه هاي ماهواره اي فارسي زبان رو به مجري برنامه «ماه عسل» به وي توهين کرد!

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس - سايت تخصصي ...

5 روز پيش ... توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني + تصاوير

4 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه ... هفته گذشته "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با ..... علي دايي و تيم مذاکراه کننده + عکس ...

آدرس : کليک کنيد
تصاوير/ حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از ...

8 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، ?. ... اهداف روز جهاني قدس در عملکرد تيم مذاکره کننده متجلي شده است ...

آدرس : کليک کنيد
حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان ...

19 ساعت قبل ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله به صفحه اينستاگرام او، از احسان عليخاني حمايت کردند. به گزارش سرويس ... تصوير امنيتي. کد امنيتي تصوير بالا را در کادر وارد کنيد ... دستور اکيد مديران صدا و سيما به تهيه کنندگان: هيچکس درباره صلح امام حسن چيزي نگويد.

آدرس : کليک کنيد
توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! بازديد - مرکز عکس

5 روز پيش ... چند روز پيش "سالومه سيدنيا" يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... من و تو به وي مي ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - دانلود ويديو فحاشي سالومه به احسان عليخاني اپارات | جستجو |

24 ژوئن 2015 ... توهين زشت سالومه من و تو به احسان علي خاني ! ... دارد و روزانه شاهد بيشمار کاربر بازديد کننده از ان هستيم شما در وب سايت اپارات قادر به ايجاد کانال شخصي ..... از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي .

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس - تبادل لينک ...

4 روز پيش ... ? روز پيش – ? days ago – توهين علني مجري من و تو به احسان عليخاني! ... سيدنيا” يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با عباراتي .... و با تيکه هاي که به شرکت کنندگان ميندازه و سوتي هايي که ازشون … ..... بيشتر کاربران با ديدن اين عکس و متن زير آن کامنت هاي اغلب خشم آلودي درج کردند و اينکه ...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي و توهين مجري شبکه من و تو به احسان عليخاني - پارسينه

1 روز پيش ... مجري يکي از شبکه هاي ماهواره اي فارسي زبان رو به مجري برنامه «ماه عسل» به وي توهين کرد!

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس - سايت تخصصي ...

5 روز پيش ... توهين مجري برنامه من و تو به احسان عليخاني+عکس ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ...

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس - سرگرمي

4 روز پيش ... توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس. ... توهين به نظام و رهبري مبارز کليپ و واکنش کاربران شبکه اجتماعي به عکس جنجالي. \'توهين. شبکه ماهواره اي امام حسين ع يکي از شبکه هاي صادق شيرازي است که سابقه حمايت از فتنه و حمله. ... مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد.

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - توهين مجري صداي آمريکا به شهدا +عکس

15 ژوئن 2015 ... احسان عليخاني راز ازدواج نکردنش را فاش کرد ... «آرش سيگارچي» خبرنگار و مجري تلويزيون دولتي «صداي آمريکا» که در ... در ذيل تصوير برخي از واکنش‌هاي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به توهين زشت ... همين شما منفي هاي اين روزگار ما اولين رانت خوارها و دزد ها و جيره گير ها هستيد اولين نابود کنندگان ارزش هاي جمعي اين مردم.

آدرس : کليک کنيد
جام جم سيما | احسان عليخاني به اعتراض معلم‌ها پاسخ داد

25 آوريل 2015 ... اين سوءتفاهم عجيب برايم ناراحت کننده است ... احسان عليخاني مي‌گويد: من به عنوان يک برنامه ساز شبکه ي تلويزيوني به ... رو در روي «احسان عليخاني»، مجري برنامه هاي تلويزيوني ايستاد و به روايت .... والله به کسي که اين برنامه را ببيند و بگويد احسان عليخاني به معلم‌ها توهين کرده حق نمي دهم. .... فکرنکرد.4-به کاربر.

آدرس : کليک کنيد
توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ علي

توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ عليخاني روي آنتن ... زمان مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد. ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ... پس از گذشت چند ساعت به علت هجوم کاربران و فحاشي آن ها در پست اين مجري ...

آدرس : کليک کنيد
توهين به احسان عليخاني در شبکه‌هاي ماهواره‌اي +عکس

30 ژوئن 2015 ... امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال هاي قبل با جنجال بيشتري آغاز شد، حاشيه هايي درباره برخي اظهارات تا دکور برنامه...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس

4 روز پيش ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني (?? نظر) .... بعد هم احسان علي خاني به هر حال بر و رويي داره که خدا داديه و اين طبيعيه که ..... بيگانگان به اين جوانان دردمند و کاري توهين کنند عجيب نيست، حمله از خودي ها جاي ... راه انداختن يه سرافراد خودي واقعل ناراحت کننده و جاي تأسف بسيار داره.

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس | روزنو

4 روز پيش ... توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس. روز نو : چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... برخي از مطالبي که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند .... توزيع کنندگان لبنيات فله اي اجازه فعاليت دارند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش - صفحه اصلي

عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش,عکس جديد احسان عليخاني,احسان عليخاني و .... به توبيخ و انتقادات + فيلمخلاصه اي از مطلب :احسان عليخاني تهيه کننده و مجري ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله ...

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس - سرگرمي

4 روز پيش ... توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس. ... توهين به نظام و رهبري مبارز کليپ و واکنش کاربران شبکه اجتماعي به عکس جنجالي. \'توهين. شبکه ماهواره اي امام حسين ع يکي از شبکه هاي صادق شيرازي است که سابقه حمايت از فتنه و حمله. ... مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد.

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - توهين مجري صداي آمريکا به شهدا +عکس

15 ژوئن 2015 ... احسان عليخاني راز ازدواج نکردنش را فاش کرد ... «آرش سيگارچي» خبرنگار و مجري تلويزيون دولتي «صداي آمريکا» که در ... در ذيل تصوير برخي از واکنش‌هاي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به توهين زشت ... همين شما منفي هاي اين روزگار ما اولين رانت خوارها و دزد ها و جيره گير ها هستيد اولين نابود کنندگان ارزش هاي جمعي اين مردم.

آدرس : کليک کنيد
جام جم سيما | احسان عليخاني به اعتراض معلم‌ها پاسخ داد

25 آوريل 2015 ... اين سوءتفاهم عجيب برايم ناراحت کننده است ... احسان عليخاني مي‌گويد: من به عنوان يک برنامه ساز شبکه ي تلويزيوني به ... رو در روي «احسان عليخاني»، مجري برنامه هاي تلويزيوني ايستاد و به روايت .... والله به کسي که اين برنامه را ببيند و بگويد احسان عليخاني به معلم‌ها توهين کرده حق نمي دهم. .... فکرنکرد.4-به کاربر.

آدرس : کليک کنيد
توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ علي

توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ عليخاني روي آنتن ... زمان مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد. ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ... پس از گذشت چند ساعت به علت هجوم کاربران و فحاشي آن ها در پست اين مجري ...

آدرس : کليک کنيد
توهين به احسان عليخاني در شبکه‌هاي ماهواره‌اي +عکس

30 ژوئن 2015 ... امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال هاي قبل با جنجال بيشتري آغاز شد، حاشيه هايي درباره برخي اظهارات تا دکور برنامه...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس

4 روز پيش ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني (?? نظر) .... بعد هم احسان علي خاني به هر حال بر و رويي داره که خدا داديه و اين طبيعيه که ..... بيگانگان به اين جوانان دردمند و کاري توهين کنند عجيب نيست، حمله از خودي ها جاي ... راه انداختن يه سرافراد خودي واقعل ناراحت کننده و جاي تأسف بسيار داره.

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس | روزنو

4 روز پيش ... توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس. روز نو : چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... برخي از مطالبي که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند .... توزيع کنندگان لبنيات فله اي اجازه فعاليت دارند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش - صفحه اصلي

عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش,عکس جديد احسان عليخاني,احسان عليخاني و .... به توبيخ و انتقادات + فيلمخلاصه اي از مطلب :احسان عليخاني تهيه کننده و مجري ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله ...

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس - سرگرمي

4 روز پيش ... توهين مجري شبکه من و تو بهاحسان عليخاني” عکس. ... توهين به نظام و رهبري مبارز کليپ و واکنش کاربران شبکه اجتماعي به عکس جنجالي. \'توهين. شبکه ماهواره اي امام حسين ع يکي از شبکه هاي صادق شيرازي است که سابقه حمايت از فتنه و حمله. ... مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد.

آدرس : کليک کنيد
جام نيوز :: JamNews - توهين مجري صداي آمريکا به شهدا +عکس

15 ژوئن 2015 ... احسان عليخاني راز ازدواج نکردنش را فاش کرد ... «آرش سيگارچي» خبرنگار و مجري تلويزيون دولتي «صداي آمريکا» که در ... در ذيل تصوير برخي از واکنش‌هاي کاربران شبکه‌هاي اجتماعي به توهين زشت ... همين شما منفي هاي اين روزگار ما اولين رانت خوارها و دزد ها و جيره گير ها هستيد اولين نابود کنندگان ارزش هاي جمعي اين مردم.

آدرس : کليک کنيد
جام جم سيما | احسان عليخاني به اعتراض معلم‌ها پاسخ داد

25 آوريل 2015 ... اين سوءتفاهم عجيب برايم ناراحت کننده است ... احسان عليخاني مي‌گويد: من به عنوان يک برنامه ساز شبکه ي تلويزيوني به ... رو در روي «احسان عليخاني»، مجري برنامه هاي تلويزيوني ايستاد و به روايت .... والله به کسي که اين برنامه را ببيند و بگويد احسان عليخاني به معلم‌ها توهين کرده حق نمي دهم. .... فکرنکرد.4-به کاربر.

آدرس : کليک کنيد
توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ علي

توهين سالومه سيدنيا مجري من و تو به احسان عليخاني و ماه عسل + پاسخ عليخاني روي آنتن ... زمان مي تواند چهره مديران شايعه ساز و تخريب کنندگان و يا مقصران را نشان دهد. ... چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله بهاحسان عليخاني” وي را با ... پس از گذشت چند ساعت به علت هجوم کاربران و فحاشي آن ها در پست اين مجري ...

آدرس : کليک کنيد
توهين به احسان عليخاني در شبکه‌هاي ماهواره‌اي +عکس

30 ژوئن 2015 ... امسال برنامه ماه عسل نسبت به سال هاي قبل با جنجال بيشتري آغاز شد، حاشيه هايي درباره برخي اظهارات تا دکور برنامه...

آدرس : کليک کنيد
فحاشي مجري شبکه من‌ و تو به احسان عليخاني +عکس

4 روز پيش ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني (?? نظر) .... بعد هم احسان علي خاني به هر حال بر و رويي داره که خدا داديه و اين طبيعيه که ..... بيگانگان به اين جوانان دردمند و کاري توهين کنند عجيب نيست، حمله از خودي ها جاي ... راه انداختن يه سرافراد خودي واقعل ناراحت کننده و جاي تأسف بسيار داره.

آدرس : کليک کنيد
توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس | روزنو

4 روز پيش ... توهين مجري زن شبکه من و تو به احسان عليخاني!/عکس. روز نو : چند روز پيش سالومه سيدنيا يکي از مجريان اين شبکه با حمله به "احسان عليخاني" وي را با عباراتي زشت و بي ادبانه مخاطب قرار داد! ... برخي از مطالبي که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند .... توزيع کنندگان لبنيات فله اي اجازه فعاليت دارند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش - صفحه اصلي

عکس جديد احسان عليخاني و يکي از هوادارانش,عکس جديد احسان عليخاني,احسان عليخاني و .... به توبيخ و انتقادات + فيلمخلاصه اي از مطلب :احسان عليخاني تهيه کننده و مجري ... حمله کاربران ايراني به اينستاگرام مجري من و تو در حمايت از احسان عليخاني ... پس از توهين مجري شبکه ماهواره اي "من و تو" به احسان عليخاني، کاربران ايراني با حمله ...

آدرس : کليک کنيد



حمله کاربران به مجري توهين کننده به احسان عليخاني + تصاوير
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟